.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشارکت 2 ميليون گيلانی در طرح تحول اقتصادي

قائم مقام مدير اجراي طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارهاي گيلان گفت: 739 هزار و 746 خانوار با 2 ميليون و 416 هزار و 985 نفر جمعيت استان در طرح تحول اقتصادي مشاركت كردند.

فرشته انساندوست در ستاد طرح جمع آوري اطلاعات اقتصادي خانوار گيلان افزود: از تعداد شركت كنندگان خانواده‌هاي گيلاني، 424 هزار و 628 خانوار با جمعيتي معادل يك ميليون و 378 هزار و 986 نفر در مناطق شهري و همچنين 315 هزار و 118 خانوار معادل يك ميليون و 37 هزار و 999 نفر نيز جمعيت مناطق روستايي هستند.
به گفته انساندوست جمعيت شهري نسبت به سال 85، 4/6 درصد افزايش نشان مي‌دهد، ولي جمعيت روستايي كاهش داشت و 94 درصد جمعيت روستايي استان نسبت به سال 85، در طرح مذكور مشاركت كردند.
وي تقارن اجراي طرح با روزهاي برداشت برنج و چيدن چاي را از دلايل عمده مشاركت كمتر روستاييان در طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوار عنوان كرد.
قائم مقام مدير اجراي طرح جمع‌آوري اطلاعات اقتصادي خانوارهاي گيلان، ضمن قدرداني از همكاري مطلوب همه ارگان‌ها، نهادها، شوراهاي اسلامي و عموم مردم در اجراي طرح خاطرنشان كرد: اجراي موفق و پيشرفت مطلوب طرح در استان نشاندهنده همكاري خوب همه اقشار جامعه است.
انساندوست از تمديد اجراي طرح مذكور خبر داد و گفت: اجراي طرح در تاريخ 18 و 19 شهريور همزمان با سراسر كشور در گيلان نيز تمديد شده است لذا آن دسته از خانوارهايي كه داراي مدارك هستند، اما موفق به تحويل فرم خود نشدند مي‌توانند در اين روزها به ايستگاه‌هايي كه در شهرستان‌ها و بيشتر در فرمانداري‌ها مستقر هستند، مراجعه كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.233 seconds.